Tvåbarnsliv


GOTT NYTT ÅR
31 december 2008, 15:49
Filed under: mammasvammel

…jag brukar egentligen skriva nån slags sammanfattning, men det har inte hunnits med i år. Ska sammanfatta min lässida inom kort, jag tror det blir rekord i år 🙂

Med nytt år följer ny blogg, vill du ha adressen till tvåbarnsliv 2.0 är det bara att skriva en kommentar till detta inlägget så får du ett mejl tillbaka med den nya adressen. (om jag inte svarar på en gång beror det på att vi åker till Trelleborg och firar jul i morgon, är tillbaka på söndag kväll eller så)

25 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Såklart jag vill! 😀
Gott nytt år till er också!

Kommentar av Marie

Klart jag vill läsa vidare om familjen i lillstaden! 😉 Gott Nytt År!

Kommentar av Helena

Jag vill läsa, varför byta blogg? Gott nytt år!

Kommentar av Lina

God fortsättning! Klart jag vill ha nya adressen!
Kramar

Kommentar av Henrietta

Härligt med läsrekord. För mig är det det sämsta året sedan jag började skriva upp, har nog bara läst en fjärdedel av vad jag brukar. Och så vill jag såklart ha den nya adressen. Kram

Kommentar av lindasdagar

Gott Nytt 2009!
Jag vill självklart ha nya adressen..
Kram!

Kommentar av Anne

Gott nytt år!
Jag vill ju oxå fortsätta läsa… måste ju se vad ni gör för nåt…

Kommentar av Linda

Gott nytt år! Klart att jag vill fortsätta att läsa (inte för att jag är överdrivet duktig på att kommentera men men,haha). Hoppas ni får en mysig start på det nya året!!

Kommentar av Cecilia

Gott Nytt År! Såklart att vi vill fortsätta följa era liv 🙂
Kram!

Kommentar av Malin

hej hej,

jasså det blir adressbyte. glöm inte skicka!!

hörs sen o gott nytt!!

Kommentar av Snoen

Gott nytt år! Vi ses snart men tänkte bara säga att vi såklart vill fortsätta läsa om era upptåg på den nya sidan. Kram Johan och Lina

Kommentar av farbror Johan

Tackar på förhand!! Mormor och morfar.

Kommentar av karina.johansson

klart man vill följa er på den nya adressen! 🙂 God fortsättning!

Kommentar av mimiototte

Björkbloms vill självklart ha den nya adressen!

Kommentar av ulrika

Hallå, hallå!
Vi vill såklart också hänga med!

Kommentar av Farmor & Farfar

Gott nytt år!
Jag vill jättegärna fortsätta läsa om er. Har ju följt er sen Ankomst oktober!
Kram från Yvonne!

Kommentar av Yvonne från Aff

Jag vill gärna ha den nya adressen, kul att se och läsa om vad ni har för er.
Ha det bra!

Kommentar av Åsa

Gott Nytt År! Jag vill gärna fortsätta att läsa om er lite då och då om jag får 😉

Kommentar av Malo

Jag vill gärna fortsätta att läsa om er, om jag får.

Kommentar av Petra

Hej hej!
Kom in nu , var ett tag sen sist 🙂
Men jag vill gärna följa er vidare.
Stor KRAM Gullan från aff (juli03 )

Kommentar av Gullan

Jag vill har tillgång till 2,0 om jag får!

Kommentar av Cissi

Bättre sent än aldrig heter det va… Men jag vill gärna ha adressen till nya stället!

Kram Linda

Kommentar av Linda J

Jag har legat av mig lite i mina internetvanor märker jag… Är lite sent ute men vill gärna ha adressen. 🙂

Kommentar av emnieszka

Ja ja ja.. jag vill jättegärna ha länken 🙂

Kommentar av jcav

Jag skulle gärna vilja veta hur det går för din dotter och hennes lappträning. Jag har själv en dotter på 4 år som har fått lapp.

Kommentar av Ulrika Anderson




Kommentera

