Tvåbarnsliv


Julskinka
13 december 2008, 12:13
Filed under: mat

Idag blir det tjuvstart på julen. Julskinkan är på g och läfsorna är bakade. Skinksmörgås till lunch! Fast jag frös halva innan jag griljerade så att vi kan ha lite när vi kommer hem från julfirandet också. Tror inte vi äter upp en hel skinka själva innan.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh, va du är huslig… Vi har aldrig köpt nån skinka & gjort själva, jag är inte så förtjust i julskinka faktiskt.

Kommentar av Linda

Jag har faktisk bara köpt ett kuvert av vardera storlek och sen köper jag ett stort kartong ark och ritar av och klipper ut för att få välja färger själv, plus att det blir billigare. Men smidigt är det

Kommentar av malin




Kommentera

