Tvåbarnsliv


Planer för helgen
06 december 2008, 10:43
Filed under: mammasvammel

Meja ska på kalas
Hela familjenär bortbjudna ikväll
Ljusslingan ska upp ute
En ny liten sats lussekatter ska bakas
Julkorten ska färdigställas (har bara lite kvar)
Simskoleavslutning idag

Känns som en lagom helg.

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

oj du har gått om mig när det gäller julkorten..jag ahr 10 st kvar gaa måste ta tag i detta..kram

Kommentar av Lina

jag har massor kvar med mina julkort, men det är på g ivf
Härligt med en uppbokad helg

Kommentar av malin

Låter som en fullbokad helg! Trevligt det med ibland. Här ligger julkorten i sina kuvert & väntar på att skickas, men så gjorde jag det väldigt enkelt för mig i år…

Kommentar av Linda




Kommentera

