Tvåbarnsliv


Det är mycket man borde göra
19 november 2008, 22:33
Filed under: mammasvammel

tex börja pyssla ihop några julkort…eller slå in julklapparna till paketkalendern…eller försöka få till ett käckt julfoto på barnen att sätta i julkorten…men inget av det blir gjort idag heller, det är helt omöjligt att göra något annat än det absolut nödvändigaste på vardagarna, så jag går väl och lägger mig istället. Jag längtar tills förkylningen försvinner för jag är sjukt trött och hostig på kvällarna nu.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Krya på dig!! Du har en seg förkylning…
Jag har slagit in några julklappar ikväll & skrivit adresser på kuvert till julkort, men jag är inte klar än…

Kommentar av Linda




Kommentera

