Tvåbarnsliv


Garderobsinventering
13 november 2008, 23:03
Filed under: shopping

Herregud vad ouppdaterad jag är. I min garderob finns x antal plagg som jag haft i ca 5 år och ser ut därefter. Nu när man har börjat jobba måste man ju se lite respektabel ut men det är verkligen inte lätt med det minimala utbudet som finns i min garderob. Shopping krävs snarast. Jag behöver både kläder att ha till jobbet, och något lite finare till typ kalas, julfest med jobbet, jul och nyår.

Det kanske kan bli något shoppat i helgen även till mig, men tiden är något pressad känner jag. Presenter måste prioriteras. Dessutom måste hemmet uppdateras med några nya adventsprydnader, behöver något snyggt i sovrumsfönstren. Har funderat på den här, eller så får det bli nån vanlig stjärna på fot tror jag.

Jag gillar ju att handla, det är inte det, men jag har ju aldrig tid! När man är mammaledig kan man gå på stan hur mycket man vill, men då är ju kassan ofta ganska skral. Nu när jag jobbar och plånboken är lite mer välfylld iallafall, så har man inte tiden. Typiskt. Aldrig är man nöjd.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Just det, jag förstod att det var en sådan stake du menade. Den är fin, bara den inte är för låg. Trevlig helg och shoping!

Kommentar av ulrika

Hoppas att du hittar mycket snyggt!

Kommentar av Henrietta




Kommentera

