Tvåbarnsliv


Lite pysselbilder
09 november 2008, 19:47
Filed under: papperspyssel

Jag fick väl inte sådär väldigt mycket gjort igår på träffen, men 2 julklappar blev det, som jag inte tänker visa här. Och så ett kort som jag ska tävla med så det kan jag inte heller visa…

Men en LO som började efter en skisstävling, men fladdrade ut åt ett annat håll så den kunde inte vara med i tävlingen. (Dessutom var jag inte klar i tid, så jag hade nog inte kunnat lämna in den ändå…)
lo26
Love gillar morfar 🙂 Fotot är väl kanske inte sådär jättebra egentligen men det var det enda jag hade på morfar.

Sedan fick jag lite pysselflow så jag fortsatte när jag kom hem på kvällen också…
lo28
En LO om Mejas 5-årsdag. Den var rolig att göra! Båda LO ovan är gjorda med månadspaketet från scrapaddicted.

Och så tänkte jag visa lite gammalt som jag inte har visat innan. Jag har gjort ca 5 kort till som jag tyvärr glömt fota innan de åkte iväg på olika håll. Lite synd, då det är roligt att ha alla på bild. Men men.
lo27
En LO från Mejas 5-årskalas med släkten i somras.

Och så några kort:
kort931

kort94

kort95

kort96

kort97

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh, du gör så fina saker, både LOs och kort!

Kommentar av Marie

Fina grejer! Jag älskade det där molnpappret förresten.

Kommentar av Ellen

Ursnyggt Lina!

Kommentar av Malin

Heeej! Jag satt in till vänster, anar att du satt in till höger. Såg inte dig heller för jag mötte Lina precis när jag gav upp och skulle hem. Orkade inte sitta hela dagen, hade lite att pyssla med hemma oxå. Vilka fina LOs!!! Hoppas snart det kommer fler tillfällen till pysselträffar och att vi ses då.

Kram Åsa

Kommentar av Åsa Svensson




Kommentera

