Tvåbarnsliv


Utmanad
05 november 2008, 22:39
Filed under: mammasvammel

Jag har blivit utmanad av Henrietta. Iofs har jag svarat på den här någon gång för länge sedan, men jag är ju ganska konstig sådär i allmänhet så jag kan nog hitta på några fler fakta.

Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1. I min ungdom var jag ett hängivet fan till Niklas Strömstedt… Jag måste tyvärr erkänna att jag inte riktigt ser hans storhet längre.
2. Jag vill väldigt gärna ha en digital systemkamera.
3. Jag stryker i princip aldrig, och då bara gardiner, dukar och någon enstaka skjorta
4. Min vardagsrumstapet är väldigt prickig. Jag tyckte den var rätt ful när vi flyttade in, men nu tycker jag den är rätt ok ändå.
5. Jag älskar mitt jobb för det mesta.
6. Jag är absolut inte sugen på fler barn, är så nöjd med de 2 jag har.
7. Jag har ofta svårt att sova vid fullmåne. (ev lite varulvsvarning va?)

 

Jag kommer inte på 7 st att utmana, men känn er utmanade ni som vill!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

