Tvåbarnsliv


Ja, vi kom hem också
05 november 2008, 22:52
Filed under: mammasvammel

i söndags faktiskt. Men jag har inte haft tid att skriva något här. Vi hade det jättebra i Tranås såklart, och Love fick bli firad även av den delen av familjen. Paket och tårta och massor av kusinbus blev det. Och så en trevlig promenad med Isac och hans mamma, fast killarna sov större delen av tiden i vagnarna så mammorna hann prata lite, det var bra! Vi hann också med att besöka lilla Filip, 3 veckor vid besöket och pytteliten. Så schemat var minst sagt fullspäckat, men det gick bra ändå.

Nu har snart en vecka till gått, nu laddas det för pysselträff på lördag! Och så måste jag fundera ut om jag vill gå ner i tid till våren eller inte. Jag får om jag vill, men jag vet inte riktigt om jag vill längre. Innan jag började var jag ju ganska tveksam till det här med heltidsjobb, men det går faktiskt över förväntan, och det är ju rätt kul med pengarna… Det tål att tänkas på, helt klart.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hittade hit via Malina blogg:-) Jag har valt att inte gå ner i tid för med tre barn i förskola så blir det en hel del ledigt ändå så jag jobbar nog sällan heltid. Skillnaden nu är att jag får lite av försäkringskassan istället för att bara gå ner i lön. Sen delar vi mycket på vabbandet ändå, men minst 2 dagar i månaden blir det nog på oss var…
//Martina

Kommentar av Martina

Via MalinS blogg menar jag ju ifall du inte förstår;-)

Kommentar av Martina




Kommentera

