Tvåbarnsliv


I Tranås
01 november 2008, 09:02
Filed under: mammasvammel

Jodå, vi kom iväg igår iallafall. Febern försvann under natten till igår. Men nu blev ju schemat onekligen något pressat när dagarna tiden förkortades… Vi får se vad vi hinner med när vi är här, det ska iallafall bli lite kalas för Love idag. Det är svinkallt här, så idag blir det full vintermundering på.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

fritt fram att härma, jag har nog härmat en del av dina. Hade de 4 okia papperen som jag tyckte passade så bra ihop, men visste inte hur jag skulle få ihop dem, men jag blev väldigt nöjd, bandet är där för att det är tänkt att ge pengar i kortet och då kan man ju ha pengarna dubbelvikta men att de ändå stannar kvar.

Kommentar av malin

Du är utmanad i min blogg!
Snart är det lördag!!!!

Kommentar av Henrietta




Kommentera

