Tvåbarnsliv


USA-shopping
12 oktober 2008, 11:54
Filed under: papperspyssel, shopping

Pappan i familjen har ju varit i USA och hann faktiskt med lite shopping mellan mötena. Detta är vad som kom hem till mig i torsdags!


Massor av alfabetsstickers! Och då menar jag massor! En vissa av paketen är det 8 ark stickers.


Och inte nog med det! En alldeles egen Cuttlebug med massa embossfoldrar till!

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Mumma roligt!!! Eftersom du inte gillar stickers kan ju dom få flytta till staun hihi Nu får du kyssa frodan och se om det blir en prins :o))’
Kram

Kommentar av Henrietta

Oj oj, vilket kap! Ska bli kul att se vad det blir med din cuttlebug!

Kommentar av Marie

Vilken härlig överraskning! Inte helt fel att gubben åkte over there.

Kommentar av Malin

Å nu blir jag ju lite avis! Bokstävlar är det verkligen brist på här hemma… Jag vill också ha en stansmaskin. Och stickers!
Mycket nöje! 😀

Kommentar av Ellen

Haha rena grekiskan för mig det där!

Kommentar av lindasdagar




Kommentera

