Tvåbarnsliv


Testar att lägga in en film jag med
12 oktober 2008, 18:38
Filed under: mammasvammel, storasyster

man kan väl inte vara sämre än allrakäraste syster?!
Så jag frågade Meja om hon möjligen kunde tänka sig att sjunga en liten sång så jag kunde testfilma…

Hon sjunger en hitlåt från lilla melodifestivalen, jag tror dock att originalet faktiskt tog slut någon gång, den här versionen verkar fortsätta i oändlighet…

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

O så vackert! Vilken underbar sång!! 🙂 Du ser, det var ju inte så svårt…

Kommentar av Elin

Va kul med film!!

Kommentar av Linda

Mystjej! Refrängen verkar vara en sån där som sätter sig. 😀
Är det filmat med mobil? Är lite avis för att kvalitén är så bra på filmen, mina blir jättesuddiga. 😦

Kommentar av Marie

Super! Bravo Meja!

Kommentar av Malin




Kommentera

