Tvåbarnsliv


Seg förkylning
11 september 2008, 21:39
Filed under: mammasvammel, storasyster

Jag har känt att den är i antågande i över en vecka nu. Idag har jag ont i halsen och känner mig frusen, så jag ska snart sova tänkte jag. Love började också lite smått redan i slutet på förre veckan men det bröt inte ut ordentligt förrän igår. Nu är han snorig och ganska trött och gnällig, men ingen feber och sånt som tur är.

Veckan har varit hektisk. Måndag var jag och simmade, tisdag var jag på blingoparty, igår var pappan och körde gokart och ikväll har vi handlat och byggt ihop den nya tv-bänken. I morgon ska Meja ut på roligheter utan oss, farfar hämtar henne på väg hem från jobbresa i morgon eftermiddag och sedan kommer farmor och hon med tåget på måndag igen. Jag ska på scrapträff på lördag, annars ska vi nog inte göra så mycket tror jag.

Nu ska jag sova och hoppas på att fökylningen håller sig borta.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Den är seg lovar jag, men när den väl kommer, komemr den rejält, Sen jag pratade med dig em har det bara blivit ännu värre:( Och nu ahr det snart hållt på i två veckor, hoppas det är på sin topp nu…Hoppas det blev många fina alster gjorda idag..tjing

Kommentar av Lina




Kommentera

