Tvåbarnsliv


Nej, jag har egentligen inte tid nu heller
26 augusti 2008, 20:42
Filed under: lillebror, mammasvammel, papperspyssel, storasyster

men jag skriver väl en liten rapport ändå. Dagis går bara bra, och jobbet också. Idag började Mejas gympa efter sommarlovet så nu är vi igång på riktigt. Simskolan som vi har anmält henne till börjar dock inte förrän den 20/9, så det är några veckor kvar. 

Love har ramlat nerför trappan, och fått värsta blåtiran. Eller i skrivande stund är den i alla regnbågens färger faktiskt. Det var läskigt, men det gick ju bra ändå som tur var. I går var pappan och barnen på bvc för försenad 18-månaders kontroll. Love klarade allt man skulle, och det var ju kanske inte så konstigt eftersom han är 22 månader… Han vägde 9490g och var 85 lång. Liten kille fortfarande alltså.

Vi har varit på bortbjudna 2 lördagar i rad, först på kräftskiva och sedan på födelsedagskalas. Mycket trevligt med lite kompisumgänge. I söndags var jag dessutom och pysslade hos Henrietta. 5 kort blev det, jag ska försöka komma ihåg att ladda kameran så att jag kan fota dem…

Ja, det var en kort resumé, vi får se när det finns tid igen…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

