Tvåbarnsliv


Jag överlevde
13 augusti 2008, 21:17
Filed under: lillebror, mammasvammel

Men oj så trött jag är. Och det är så mycket att göra så jag vet inte om jag kommer hinna hälften innan barnen börjar nästa onsdag.

För Love gick det bra att sova idag. Han lade sig helt enkelt ner på madrassen och somnade, han som är van att somna alldeles själv i ett mörkt rum med stängd dörr… När han vaknade hade Sofia gått hem men han hade bara tittat sig lite förvånat omkring och sedan börjat leka direkt. Skönt. Nu får de gå 9-14 resten av veckan så är han nog färdiginskolad sedan.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Gött att allt flyter på!!!!

Jag tänkte göra en blogg men vill köra från mobilen. Funkar det med wordpress eller har du nåt bra tips på blog man kan använda då?

Kommentar av Henrik

Förstår att du är trött! Härligt att Love trivs!

Kommentar av Henrietta




Kommentera

