Tvåbarnsliv


Jag lyckades i år igen!
09 augusti 2008, 18:52
Filed under: shopping

Att fynda på vincents rea alltså. Förra året handlade jag vinterkängor till Meja för billigt pris men det var redan i juni, så jag hade inga jätteförhoppningar när vi gick in där idag. Men där fanns ett par till henne i år också! Endast 249kr, som hittat! Skönt att ha det avklarat. Love vågar jag inte köpa till än, vem vet hur stora fötter han kommer ha till vintern? Han fick ett par vanliga reaskor istället, fast han sov i vagnen så vi fick mäta fötterna i liggande ställning så jag vet inte riktigt om de passar. Ska prova dem med strumpor på nu ikväll och hoppas på det bästa. Annars får vi helt enkelt byta dem på måndag. Han behöver verkligen skor nu, det är bara sandalerna som passar hyfsat ännu och det är inte sandalväder alla dagar här precis, vissa dagar är det riktig höst.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Grattis till fyndet!!

Kommentar av Henrietta




Kommentera

