Tvåbarnsliv


Lite pyssel
03 augusti 2008, 21:37
Filed under: papperspyssel

Nu har det ju varit lite sämre väder i helgen så då har det blivit lite pyssel. Inte det jag egentligen skulle pyssla (dopkort, bröllopskort, Loves pärm till dagis), utan helt andra saker men ändå.


Gluggen måste förstås scrappas. Nu har den nya tanden kommit upp helt och det är en ny glugg bredvid.


Jag använder sällan mönstrat papper som bakgrund, men nu fick jag för mig att göra det. Blev väl sådär, inte riktigt jag. Bilden är från när vi var och hälsade på Eira första gången.

 
Den här är inte heller riktigt jag, men den var rolig att göra ändå. Vet inte om jag ska sätta dit en rubrik eller inte? Jag hade tänkt skriva ”gräsklipparmannen” men jag har inga stickers där alla de bokstäverna finns kvar och jag är ju lite lat så det kändes plötsligt jobbigt att stansa… Men om jag känner mig hågad någon gång så får det väl bli utstansat då.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Härligt att se lite pyssel! Och mer än snyggt var det :o)) Tycker inte du behöver ha en titel, utan LO:n pratar för sig själ!

Kommentar av Henrietta

Det är jättefint! Jag tycker att det mönstrade är snyggt. Du ska verkligen vara nöjd med ditt arbete. Härligt! Blir själv så sugen på att scrappa. Vi får se när det finns tid.

Kommentar av Malin




Kommentera

