Tvåbarnsliv


Jag börjar bli gammal
07 juli 2008, 22:49
Filed under: mammasvammel

sa min mamma igår i telefonen. Jag hävdade bestämt att det minsann alltid brukar vara fint väder på min födelsedag(utom förra året när det var höst ute), och hon sa att det var ett säkert tecken på att jag börjar bli gammal. Tydligen har det inte alls varit fint väder på alla mina födelsedagar, konstigt.

I morgon ska det inte heller bli fint väder typiskt nog, så vi får väl se hur det går med våra planerade aktiviteter… Ett år äldre ska jag väl bli oavsett.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Hipp hipp hurra! Hoppas att du får en fin födelsedag.

Kommentar av Ellen

Hurra på födelsedagen!

Kommentar av Helena




Kommentera

