Tvåbarnsliv


En lista igen…
04 juli 2008, 21:37
Filed under: mammasvammel

Henrietta har utmanat mig:

Först reglerna:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Nu är ju dagen snart slut men på morgondagens lista finns dessa:

1. Handla mat
2. Dammsuga och våttorka golven
3. Städa toaletterna
4. Grilla
5. Fixa lite inför barnkalaset på söndag
Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jag var på Mallorca på semester om jag inte minns fel. Iaugusti började jag på lärarutbildningen.

Ställen du bott på?
Villa i Tranås med föräldrar och syskon. 3 lägenheter i Tranås, 1 lägenhet i Linköping, 3 lägenheter i Karlskrona och så nu i huset då. Jag ska inte flytta mer!
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala skulder och studielån
2. Renovera huset både invändigt och utvändigt samt fixa trädgården
3. Resa utomlands minst 2 grr/år
4. Stoppa undan stora slantar till barnen
5. Bara jobba lite lagom mycket sådär, kanske 50% eller nåt

Jag utmanar: Linda, Linda och Elin. Och om någon annan känner sig manad så varsågod!

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

