Tvåbarnsliv


Mammans önskelista då
01 juli 2008, 12:04
Filed under: önskelistor

Inte bara meja fyller år… Förhoppningsvis är det en och annan som vill ge den ömma modern en present också. Nu fyller jag ju tyvärr inte jämnt i år också så några stora presenter blir det väl inte, men ändå. Så förutom en jorden-runt-resa, nytt kök och badrum samt att alla lån betalas på en gång så önskar jag mig följande:

Pysselgrejer. På scrapaddicted kan man tex köpa färdigmatchade kit som man själv bestämmer hur mycket de får kosta. Eller så kan man köpa ett presentkort. Det finns på nästan alla webshoppar, bla ovan nämnda. Specifika saker till pysslet som jag önskar mig är annars frills i turkos, rosa och svart. Bokstavsstickers i alla möjliga utföranden, gärna thickers, rosa runda brads, roliga blommor gärna i något större format men inte jättestora, och massor av cardstock.

Presentkort. Min garderob är inte alltför uppdaterad efter att ha varit hemma i nästan 2 år. Nu när jag ska bli yrkesarbetande behövs en rejäl påfyllning. Tex Lindex, Åhléns eller H&M vore bra.

Endast för mor och far: Den där handcremen med Aloe Vera tack!

Till hemmet: Nya gardiner till sovrummet, något med marinblått. Och snygga kuddar som matchar. En eller två vägghängda ljusstakar till vardagsrummet (beroende på storlek, de ska sitta på väggen där vitrinskåpet stod förut)

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

ha ha!
jag vet nått som inte du vet…
pilutta dej va 😉

Kommentar av Anne




Kommentera

