Tvåbarnsliv


Hittade en lista
30 juni 2008, 12:25
Filed under: mammasvammel

…någonstans, minns inte var. Men jag tyckte det var länge sedan jag fyllde i nån sån. Det är telefonboken på mobiltelefonen det handlar om.

Har du pussat nummer 2?
Nej det har jag då rakt inte!
Vad har du för relation med nummer 20?
Det är hemma. Mitt hemnummer alltså.
När ska du träffa nummer 30?
Hm, jag vet faktiskt inte riktigt. Troligen på Eiras dop.
Är nummer 18 söt?
Nej det skulle jag inte vilja påstå
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Jag minns inte riktigt, det var en av alla möjliga människor i Karlskronagänget som jag mötte när jag träffade Håkan. Troligen träffades vi första gången på någon fest när alla människor var nya för mig.
Gillar du nummer 14?
Ja absolut
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Det är faktiskt samma person som nr 2.. Vi har inte träffats den senaste månaden, jag tror det var i påskas vi sågs senast.
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Det är min lillebror. Förhoppningsvis kommer han på kalas om 2 veckor. Annars vet jag inte.
Är du nära vän med nummer 23?
Japp!
Har du gått på bio med nummer 4?
Ja det tror jag iallafall.
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Ja absolut! Och har gjort många gånger också, även om det var 7-8 år sedan sist.
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Om deras husrenovering och vad som hänt sedan sist vi sågs. Och gamla minnen förstås!
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Det skulle jag nog. Fast det här numret är ett sådant som jag inte riktigt vet varför jag har kvar… Det är en gammal jobbarkompis som jag nog inte har sett sedan vi slutade jobba ihop.
Vad har du och nummer 24 för relation?
Det är en gammal kompis från gymnasietiden.
Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Min bror igen! Vi kan väl hänga lite eller nåt… Eller så kan han få laga mat åt mig 😉
Vad är det bästa med nummer 8?
Å, hon är bra att umgås med. Och kreativ. Och så gillar våra barn varandra.
Brukar du och nummer 16 träffas?
Japp, fast inte så ofta som vi skulle vilja kanske. Men vi pratar nästan varje dag på msn, min allrakäraste syster och jag.
Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

