Tvåbarnsliv


Pysslat
18 maj 2008, 15:53
Filed under: mammasvammel

Pysselträffen igår var mycket trevlig, men såvärst mycket pysslat blev det inte… 2 kort och 2 LOs blev det på 9 timmar, inte jättemycket precis. Men det blev desto mer shoppat! Och så hade jag med mig en hel del grejer som jag ville bli av med på loppisen, så jag sålde för drygt 300 tror jag. Köpte bland annat rolig cardstock från Scrappakalja, svart med färgad kärna i olika färger som man kan slipa fram. Tyvärr hade vi inte så bra slipverktyg med oss, så jag ska slipa lite till på detta kortet innan det är klart. Jag har lagt en chipboardblomma under papperet och slipat fram mönstret.

Den här LOn gjorde jag efter en skiss. Det var utlottning med massor av priser till alla som lämnade in, men jag hade tyvärr inte tur den här gången.

Sedan blev det ett kort och en Lo till men de kan jag inte visa ännu.

Lägger in ett par gamla kort också som jag inte har visat här. Först ett beställningskort. Jag har liftat/caseat Tettiz. Det har en ficka för presentkort inuti också men tyvärr glömde jag ta kort på insidan…

Sedan ett kort till Wilma som fyllde 2 för ett par veckor sedan.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Snyggt! Och toppen med pysselloppis. Det är ju så att man har olika smak och gillar olika saker så det som en inte alls trivs med är ju en annans favorit.

Kommentar av Ellen

Åh vad avis jag är på dig, hade oxå velat gå på träffen i lördags. Min syster och min systerdotter va där så jag fick lite presenter av dom. De tyckte synd om mig som va i Götet och plågade mig runt en bana på 21 km. Grymt snygga kort!!!

/Åsa

Kommentar av Åsa Svensson




Kommentera

