Tvåbarnsliv


Bidrag till cyberpyssel
24 april 2008, 11:15
Filed under: mammasvammel, papperspyssel

Nu är röstningen avslutad så nu kan jag visa mina bidrag till pyssel.nets senaste cyberpyssel. Jag vann inget förstås, men jag fick faktiskt röster på alla mina bidrag, och det är jag jätteglad över!


Det här var en materialutmaning, man skulle göra ett kort med minst 2 stämplade motiv och band. Är inte jättenöjd med detta, det känns inte riktigt som jag.


Sedan var det en LO som skulle göras efter en skiss. Den är jag mer nöjd med.


Även denna är en materialutmaning. Man skulle ha mer än 2 foton, minst 2 mönstrade papper och brads.


Det här kortet är gjort efter en kortskiss. Blev mycket nöjd.


Den sista utmaningen var en bingobricka som man skulle välja en rad på, och det som stod i rutorna skulle vraa med. Jag valde en rad som innehöll chipboard, filt och punchinella. Här får jag tacka Henrietta både för chipboardblomman och punchinellan som passade utmärkt i sammahanget!

Sedan hade jag 2 LOs till som jag äntligen har kommit mig för att fota så jag lägger in dem också.

 

 

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vad fint du gör!!!

Kommentar av Malin

Oj vad duktig du är! Hur hinner du?

Kommentar av Linda




Kommentera

