Tvåbarnsliv


När jag ändå lägger upp bilder
29 mars 2008, 17:37
Filed under: papperspyssel

så kan jag slänga upp några kort också som låg i kameran. Först ett beställningskort som jag gjorde för ett tag sedan.

kort10.jpg

Samma stämpel, jag gillar den! (Lånad av Henrietta såklart!)
kort34.jpg

Jag är lite inne på öljetter för tillfället…

kort35.jpg

Enkelt grattiskort.

kort36.jpg

Var tvungen att prova mina nya skruvbrads som jag fick i senaste mhv-swapen.

kort37.jpg

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Du gör så fina kort! Kul att se.

Kommentar av Ellen

Hej!

ville bara berömma dig, vilka fina och härliga kort du gör.
Jag jobbar ihop med din man så han har visat mig din blogg 🙂

/Åsa

Kommentar av Åsa Svensson

Så fina och häftiga kort du gör, det är precis min stil! (Fast sådär blir aldrig mina… *avis*)

Kommentar av Marie




Kommentera

