Tvåbarnsliv


Pysslat
16 mars 2008, 10:34
Filed under: papperspyssel

Var ju på träff igår, den första men absolut inte den sista. Det var riktigt trevligt. Men jag tror jag får mer gjort på våra mindre pysseldates som vi brukar ha hemma, det var lite svårt att fokusera när det fanns så mycket annat att titta på. Och shoppa. Och äta. Jaja, roligt var det iallafall även om det bara blev 4 kort och 1 LO gjord. Har inte hunnit fota allt men korten kommer här:

kort23.jpg

kort24.jpg

kort25.jpg

kort26.jpg

Hade några till bilder i kameran på kort jag gjort i veckan, det gäller att ligga i.

kort27.jpg

kort28.jpg

kort30.jpg

kort31.jpg

kort32.jpg

kort33.jpg

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

vilka fina kort!
massor av inspiration till mig 😛

Kommentar av Alexandra-lindgren

Vilka fina kort! Tag med dej lite när du kommer hem, de kommer att gå åt som smör i solsken. Det där med tanter på vill jag gärna köpa..
Mormor

Kommentar av mormor, morfar

Men så fina de är! Du är ju jätteduktig, dina kreationer smittar så det kliar i fingrarna på mig!

Kommentar av Marie




Kommentera

