Tvåbarnsliv


Utmanad
13 mars 2008, 20:41
Filed under: papperspyssel

Henrietta har utmanat mig så jag får väl svara snällt…

1. Gör du kort eller scrappar? Jag gör mest kort men har börjat scrappa så smått… Försöker lära mig mer hela tiden.
2. Favorit färg som du gärna använder? Brunt går alltid! Och turkos, rosa och grön att kombinera med.
3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? Jag är i en rub-ons period. Och Stickles piggar alltid upp!
4. Vilket är ditt bästa köp? Hm, allt?
5. Finns det något du ångrar att du köpt? Nja, en del mönstrat papper känns som om de bara blir liggande men det är inga stora summor det rör sig om precis.
6. Vad för motiv scrappar / stämplar du helst? Jag stämplar mest med lånade stämplar, oftast är det Henrietta som är så snäll och låter mig snikstämpla 🙂 Hittills har jag bara scrappat bröllopsbilder, men jag planerar att scrappa om barnen också.
7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Scrapbooking m.m. fast jag inte tycker den är speciellt bra.
8. Favorit pysselblogg du brukar besöka? Besöker inte sådär jättemånga faktiskt. Mest pga tidsbrist.
9. Vad/vem inspireras du av? Allt snyggt man ser på nätet, på forumen och i bloggar när jag nu har tid att läsa
10. Om du fick 1000 kr och handla pysselsaker för. Vad skulle du köpa då? Ett Dieselalfabet! Fast det räcker nog inte med en 1000-lapp om man inte hittar ett begagnat…

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

