Tvåbarnsliv


På bättringsvägen
03 mars 2008, 09:44
Filed under: mammasvammel, shopping

Ingen feber idag, inte ännu iallafall, den kan ju komma tillbaka framåt eftermiddagen. Men oj så gnälligt det är. Och snorigt. Så vi tittar väl på solen inomhus idag med. Kanske det kan bli en liten promenad i eftermiddag med nerbäddat barn i vagnen, men då måste jag ju först övertala storasyster att följa med. Promenad är väl inte hennes favoritsysselsättning.

Me&I ikväll, och för första gången känner jag inte att jag ”måste” ha något speciellt. Tror dock att det blir någon klänning till Meja till sommaren, och kanske något hemligt plagg om det finns. Vi får se, det sägs att kläderna är mycket finare i verkligheten än på bild så det kanske blir dyrare än vad jag tror…

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Jag ska på Me&I i helgen men jag håller med, det är inget som jag absolut måste ha som det känns när jag kollat hemsidan. Men det ska bli spännande att se om det finns något fint när man ser det live. En godisråtta sjal som Vilja kan ha på huvudet i sommar funderar jag på. Solhatten var söt också men den är nog för stor för min tjej.

Kommentar av Linda




Kommentera

