Tvåbarnsliv


Årets skörd
26 februari 2008, 17:48
Filed under: shopping

Pga av sjuka barn blev det endast ett besök på Maxis bokrea, men jag fick ihop en bra hög ändå. Tror dock att det får bli en liten nätbeställning också senare i kväll.

Till Love:
Pekbok om djur på bondgården
Säjer hunden av Pija Lindenbaum

Till Meja:
Sagan om pojken som åt ikapp med jätten
Lill-Zlatan och morbror raring
av Pija Lindenbaum

Till mamman:
Klaras goda GI-dagar av Klara Desser
Är det någon där? av Marian Keyes
Nyckeln till mod av Nora Roberts
Rösterna av Christa von Bernuth
Skumtimmen av Johan Theorin
Lyckans hjul av Kajsa Ingemarsson

Ungefär 400 kr sammanlagt fick jag betala, kanske hade det blivit billigare om jag åkt runt till olika ställen men i år fick det bli såhär.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Lustigt 🙂 Själv köpte jag Klaras GI-dagar, Lyckans hjul och Är det någon där 🙂 Och så stora varför-boken till sonen som är inne i en sån period nu 🙂

Kommentar av Petra

Å jag stod emot.
inga böcker denna gång…

men jag såg dej köra från parkeringen 😉

Kommentar av Anne




Kommentera

