Tvåbarnsliv


Hemma igen
25 februari 2008, 11:20
Filed under: mammasvammel

Melodifestivalen var kul. Men Patrik Isaksson skulle vunnit. Sådetså.

Projekt i veckan: Baka (vet inte riktigt vad, men har lovat Meja), promenera i mina nyinköpta skor, fixa pysselhörnan för gamla datorn är äntligen nerplockad och i morgon är det ju bokrea!

Jag sålde 16 kort i fredags förresten! Så jag känner mig lite rik. Nu måste jag göra fler för lagret är nästan tomt. Ett beställningskort har jag med fått så det ska jag väl också ta tag i inom kort.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

GRATTIS till den super braiga försäljningen!!!!

Kommentar av Henrietta




Kommentera

