Tvåbarnsliv


Sms-lös
13 februari 2008, 11:27
Filed under: mammasvammel

Min telefon har krånglat en del på senare tid. Nu är den kaputt, jag tror faktiskt att det är dags för en ny. Undrar vad man ska ta för någon då? Jag brukar kunna hämta ut en ganska så gratis en gång/år eftersom vi har personalavtal som även gäller för andra i den anställdes hushåll. Men det blir ju inte förrän jag kommer hem igen. På lördag eller så.

Så tillsvidare kan jag tydligen varken skicka eller ta emot sms, dessutom kan jag inte slå något nummer som innehåller siffran 4 för den knappen tar inte. Detta betyder att det även blir mycket svårt att slå simkoden som innehåller en 4:a så det gäller att se till att inte telefonen blir urladdad.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

oki!
då förstår jag 🙂

har gjort klar jeansen, mudden är 15 cm, som du pratade om… det går att göra om om det skulle vara för tajt.

Kommentar av Anne

Tejnare där uppe! Skönt att ni har det bra, värre med telefonen. Höres på lördag! kram på alla hjärtans…

Kommentar av ulrika




Kommentera

