Tvåbarnsliv


PAUS
02 februari 2008, 18:08
Filed under: mammasvammel

Paus på obestämd tid.

Vi håller på att flytta allt från gamla datorn till nya samtidigt som det har hänt en hemskt jobbig sak i den närmaste familjen. Finns inte lust till blogg då. Men vi kommer tillbaka så småningom.

Obseervera mammans nya mail: lina.rufelt[snabel-a]euromail.se

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vad tråkigt att höra. Av olika annorlunda. Även om jag sällan kommenterar så kommer jag sakna dina inlägg. Det känns tråkigt. Men mest tråkigt känns det att höra att det har hänt något jobbigt, vad det än är. Hoppas att det är något som kan bli bättre och att det snart blir det!
Välkommen tillbaka när andan faller på!

kram

Kommentar av Ellen

Hej! Hörde idag vad som hänt N. Önskar verkligen att allt kommer bli bra! Styrkekramar till er alla!

Kommentar av Yvonne från Aff

Vad tråkigt att du pausar. Tycker om att surfa in här och läsa om ert liv! Men jag förstår såklart, hoppas att den jobbiga saken som har hänt blir bättre! Kram

Kommentar av Linda

Skickar en lång varm kram. Du vet var jag finns om du behöver!

Ta allt med ro.
Blogga när lusten faller på igen!

Hoppas o Önskar allt ska ordna sig till det bästa!

Tankar o Kramar till er alla

Kommentar av Sabina

Jag håller tummarna för att det som hänt ordnar upp sig. Kram, kram!

Kommentar av Helena

jasså? 🙂 Va nice. Vilket fint rum love har fått också! Jättekul. Var längesen jag kikade in här, men nu ska jag minsann bättra mig!

Hoppas ni får en bra dag! kram

Kommentar av Lina

Håller tummarna för att det går åt rätt håll och att det ordnar upp sig för er.

Kram

Kommentar av Maria




Kommentera

