Tvåbarnsliv


Kort i massor
28 januari 2008, 12:26
Filed under: papperspyssel

Det var länge sedan jag visade något pyssel, så nu kommer den samlade skörden för ca en månad. Jag försöker pyssla till ett lager med kort som jag ska försöka sälja sedan, så här tillverkas kort på löpande band just nu. Alla pysselsaker ligger framme på matsalsbordet just nu, men snart får jag ett skrivbord till förfogande för vi har köpt ny dator!!! (En bärbar, så då blir skrivbordet ledigt och jag kan inreda en pysselplats!)

kort1.jpg
En massa filurer som är maskade till en hel kör typ. Till farbror Johan som tog musiklärarexamen förra veckan.

kort2.jpg

kort3.jpg

kort4.jpg

kort5.jpg

kort6.jpg

kort7.jpg

kort8.jpg

kort9.jpg

kort10.jpg

kort11.jpg

kort12.jpg

kort13.jpg

kort14.jpg

5 kommentarer so far
Lämna en kommentar

tokbra!
tyckte precis att det varit lite dött här ett tag…

ska inte mammorna ta och pyssla tillsammans snart? Min pysselhörna är kanske snart klar – hoppas jag iaf.

Kommentar av Anne

kul att se hur du gör med ”mina” papper.
alltså de som jag har samma av 🙂

Kommentar av Anne

Wow vad mycket fina kort du gör!!

Kommentar av Nouvelle

Egen pysselplats!!!! Vilken lycka :o)) Kanon fina kort med!

Kommentar av Henrietta

Hörrö du allra käraste syster.. varför är du inte online på msn? Funkar det inte?

Kommentar av Elin




Kommentera

