Tvåbarnsliv


Och när mamman trodde han lekte i vardagsrummet…
15 januari 2008, 20:16
Filed under: lillebror

…hände istället det här…

080115_8.jpg
Hm, han kommer ut från ett helt annat rum…
080115_9.jpg
Hm, halva linneskåpet ligger på golvet…

080115_10.jpg
Vem kan vara den skyldige?

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men Love din lille bus!! 😉 Haha, du skaffar jobb åt mamma minsann…

Kommentar av Linda

😀
Som jag skrattade han e ju bara alldeles underbar på sista bilden.. Heeelt oskyldig jajamensan! 😉 😀

Dom e ju bara helt otroliga nu våra små.. Kreativa så det knappt e sant!

Så fint han kommer få i sitt rum. Älskar fondväggen!! Görsnyggt.

Klart vi ska ses igen. Ni e alltid välkomna hit oavsett om ni har vägarna förbi eller inte. 😉

Var i valet & kvalet om jag skulle hojta innan Karlskrona denna helgen men avstod trotts jag ville. Adrians första utflykt sedan han var sjuk & var inte helt säker på om han skulle bli gnölgigantum eller om det skulle finnas kraft nog! Nu fanns det kraft nog men det e lätt att vara efterklok.

Ibland har jag funderingar på om jag & Adrian ska stanna hos svärfar ngn natt.. Då hade våra killar kunnat få leka länge flera dagar i sträck! (o mammorna snacka en massa 😉 )

Håller våra tummar stenhårt för Love.
Hojta gärna ef nästa besök så jag får veta hur det gått för er!

Och Lina, tack igen för bilderna av Love, helt underbara. Hans uppsyn e underbar! 😀

Stora Kramar åt er alla

Kommentar av Sabina




Kommentera

