Tvåbarnsliv


Ointressant
24 november 2007, 08:56
Filed under: mammasvammel

Nu kan man sluta titta på Idol. Det är fullkomligt ointressant vem som vinner. Jag hejjar inte på någon. Andreas borde ha åkt för länge sedan. Christoffer och Daniel borde varit i final, men så blev det ju inte. Dåligt.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Håller helt med dig…
Daniel å christoffer skulle
vara i final..
lika bra att bojkotta skiten nu 😦

Kommentar av hanna

Att Andreas är kvar visar bara på att svenska folket inte kan rösta ordentligt. Jag gillar Marie och håller tummarna för henne. Daniel gillade jag inte så där speciellt men klart bättre än Andreas. Han låter som om han sjunger karaoke och inte har förstått vad texten handlar om.

Kommentar av Cissi

Håller fullständigt med! Gillar ju inte Marie men önskar i nuläget att hon är i final och inte andreas om det ska bli någon klass på detta program. Min mail är nu inkopplad. U

Kommentar av ulrika

Jag är ingen fan av idol, men jag gillade verkligen inte Daniels här-är-jag-en-stjärna!-stil. Andreas känns ju bara helskum och lite freakig. Marie är fortfarande svår att acceptera efter big brother, men amanda har en härlig röst, så jag håller på henne….om man nu ska hålla på någon?

Kommentar av Malin




Kommentera

