Tvåbarnsliv


Mhv november
06 november 2007, 13:10
Filed under: papperspyssel

Idag fick jag ett fint paket från en hemlig vän i brevlådan!

mhvnov07.jpg

Tyvärr kan jag inte lägga ut några pysselbilder från söndagen eftersom mottagarna inte ska få det jag pysslade än på ett tag… Men igår roade jag mig med att måla lite stämpelmotiv, för ikväll ska jag åka till Torhamn och pyssla julkort. Det är smidigt att ha med sig färdigmålande motiv då, så får man kanske fler kort gjorda.

julmotiv1.jpg

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vilka fina stämplar och vilka fina färger. Vad använder du för sorts färger?

Kommentar av Malin




Kommentera

