Tvåbarnsliv


Lite pysslat blev det i helgen
15 oktober 2007, 11:39
Filed under: papperspyssel

även om vi hann mycket annat också. Som att räfsa löv och plocka in trädgårsmöbler o dyl inför vintern. Så nu är det fint och städat både ute och inne enför kommande helgers släktinvasion. Fast inne lär vi väl få städa typ 17 ggr till innan nästa helg förstås. Men iallafall.

Först gjorde jag ett tackkort med hÄnglar till Lars och Elinor som bjöd på fin middag som bröllopspresent. Blev mycket nöjd, det är nästan så att jag inte vill skicka iväg det…

tack3.JPG

Sedan gjorde jag en väldigt enkel tändsticksask också. Vår gamla var slut så vi skulle ändå ha en ny. Även den här stämpeln är från hÄnglar & stÄnglar, båda två har jag lånat av Henrietta. Jag måste köpa egna, de är ju så fina!

ask1.JPG

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Snyggt!

Tändsticksask och tändkuddsburk ska dekoreras även här… men det är ett framtida projekt. Hör ihop med vardagsrums-make-over´n

Kommentar av Anne

Jag blir så impad av alla dina fina kort, känner mig som en amatör jämfört med dig. men jag försöker apa efter så gott jag kan på en del kort.

Kommentar av Malin




Kommentera

