Tvåbarnsliv


Fyrhändigt
13 oktober 2007, 20:08
Filed under: lillebror, storasyster

Blivande konsertpianister? Och fråga mig inte varför läragåvagnen står uppe i gästsängen…
Och ja. Vi har pianot också i gästrummet som numera kan tituleras gästrum/datarum/musikrum/pysselrum. Och allt detta i husets minsta rum. Smart? Nja. Men när vi inte behöver lekrummet längre, då ska det ordnas.

071010.JPG

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vad är det för piano ni har? Det påminner väldeliga om vårt nämligen! 🙂 Det är ett Almqvist (tror jag…)
Och apropå lillebrors fötter så tycker jag inte att det låter stort med 11,5. Jag tror att min killes fötter är större än så. Hans mockasiner i strl 18 är redan för små. :-S

Kommentar av Ellen




Kommentera

