Tvåbarnsliv


Månadens hemliga vän
08 oktober 2007, 15:35
Filed under: mammasvammel, papperspyssel

Idag var det jackpot i brevlådan. Jag är för första gången med i en swap på pyssel.net som heter MVH (månadens hemliga vän) där man skickar roliga paket till varandra efter att ha läst en viss persons önskelista. Min hemliga vän var en generös typ, det ska bli roligt att se vem det är… (I slutet av månaden avslöjar man för varandra och sedan kan man anmäla sig till nästa månad.)

Det här fina paketet fick jag:

pa080429.JPG

Inte nog med det, jag fick adresskort från en adresskortswapp också, så det var 2 tjocka brev till mig med posten idag!

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

vilken massa roliga paket du får hela tiden.
låter som en kul idé att ha en hemlig vän 🙂

Kommentar av Anne




Kommentera

