Tvåbarnsliv


Lite kort igen
08 oktober 2007, 12:23
Filed under: papperspyssel

Nu tror jag att de har kommit fram till sina mottagare så nu lägger jag ut dem här.

p9290337.JPG
Beställningskort

p9300338.JPG
Också beställningskort

p9300339.JPG
Dopkort till minsta kusinen. Också beställning från mor.

p9300340.JPG
Tackkort igen, gratulationerna slutar aldrig komma 😉

pa020405.JPG
…och ett till!

 3 av korten gjorde jag förresten när jag var hos Henrietta och pysslade förra helgen. Passade på att både stansa och stämpla lite så att jag kan variera mig lite mer.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Vilka fina kort! Riktigt inspirerande! Jag vill också göra fina kort, men jag är så tråkig och testar sällan något nytt. Feg är jag.

Kommentar av Ellen




Kommentera

