Tvåbarnsliv


Cool
19 september 2007, 13:12
Filed under: mammasvammel

Jag är tydligen en cool förälder. Iallafall om man får tro aftonbladets test. Vilken typ är du?

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

jag blev ekologisk och pedagogisk!

Kommentar av Anne

Jag är också en cool mama!

Kommentar av Veronika

Nu är jag ju inte riktigt förälder ännu men inom den närmaste veckan förhoppningsvis..så jag fuskade och gjorde testet ändå och jag blev också cool!

Kommentar av Linda

Jag blev präktig jag… Stämde ganska väl på beskrivningen, men jag hoppas att jag inte är någon jobbig besserwisser…

Kommentar av Marie




Kommentera

