Tvåbarnsliv


Me&I ikväll
12 september 2007, 12:33
Filed under: mammasvammel, shopping, storasyster

Undrar vad jag ska köpa? Tror att det blir mest till Meja, hon har verkligen ekande tomt i sina lådor. Roligt att handla för att man verkligen behöver iallafall. Kanske även mamman kan få något? Vi får se.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Blev det något handlat? Jag hade nog köpt mer till mig än till barnen, men jag lyckades hålla mig ifrån att gå, ekonomin är lite knaper just nu så det var tur det.
Men den rosa mammatunikan var himla läcker!

Kommentar av Malin

O ja, alldeles för mycket tyvärr. Tur att man ska betala efter barnbiraget…

Kommentar av rufelt

Kul.. Har ännu lyckats hålla mig borta från Me&I partyn. Dom har en hel del riktigt snyggt men hur kul e det om man varje gång man e i stan ser ngn med just de Me&I kläder jag sj kunnat tänka mig?! 😉

Vad köpte du för ngt?
Får vi se bilder? Blev det ngt till Alfons & Mamman eller e det bara Meja som fått tillökning?

Vi får Karlskronabesök idag.. Men inte e det ni inte! 😦 😉

Önskar en riktigt fin helg.

Många Kramar!!

Kommentar av Sabina

Kul med Me&I! Var också på ett häromdan, men barnen fick bara ett plagg var. Mamma var sparsam denna gången 😉

Kommentar av Yvonne från Aff




Kommentera

