Tvåbarnsliv


Nu är jag betrodd igen
27 augusti 2007, 16:45
Filed under: mammasvammel

Nu ringde de från banken. Vi har tillbringat halva dagen på bankkontoret och de kunde inte lösa det, mitt internetkonto har helt enkelt blivit avslutat. Iallafall så ringde det en kille från IT-avdelningen och sa att han nu hade aktiverat mig igen. Tack för det.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Skönt det löste sig.
Tråkigt när det blir strul med sådant. Jag hinner tänka ”kapat” mer än en gång! 😀

Men visst e det riktigt kärt besvär när man har namnstrul som nygift? Hur går det när du skriver under? Jag höll på att skriva fel mer än en gång i början!

(detta med underskrift, först tar det år innan man e riktigt nöjd med underskriften till det namn man föds till.. & sedan e det dags att lära om med nytt namn. tar ett tag innan flytet kommer! men som sagt.. kärt besvär!)

Matplanerna låter sunda & bra. Håller tummarna för dig, fast jag tycker i & för sig att du e jättefin som du e!

Hoppas allt e väl!

Kram

Kommentar av Sabina

Ville bara titta in och säga GRATTIS… brölloppsryktet har nu nämligen även nått Stockholm.

Fortsatt lycka önskar jag er.

Mvh från Sara (Anne´s)

Kommentar av Sara




Kommentera

