Tvåbarnsliv


Grrrrrr
26 augusti 2007, 19:09
Filed under: mammasvammel

Jag kan fortfarande inte logga in på internetbanken. Och inte har de ringt tillbaka heller som de lovade igår. I morgon är det jag som stegar in på banken och kräver hjälp!

Måste köpa lite mer papper också, och en fotoram och lämna in min ring som är för stor, jag beställde samma storlek som förlovningringen men fick en storlek större så den snurrar sig så stenarna kommer på baksidan. Inte bra. Det får de fixa gratis. Funderar på att sätta ihop ringarna på baksidan också, så att de sitter snyggt ihop liksom. Men det kanske blir bättre om ringen blir lite mindre.

Annars är jag pysselsugen. Men jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla. Ingen som vill beställa ett kort av något slag? Jag har så svårt att pyssla utan mål… Är sugen på att scrappa med foton också, ett riktigt album… Men jag har så svårt att börja med nåt, måste ha ett mål med pysslandet.

På tisdag är det dagispremiär för hösten. Ska bli skönt att komma in i lite rutiner igen. Love och jag ska också ha nåt slags schema har jag tänkt, än så länge har vi inte varit iväg på så mycket han och jag, men nu börjar han ju få utbyte av andra barn så nu får vi ta och börja med något. Sedan ska vi nog börja ha en fast städdag och en fast dag för storhandling också, samt motion varje dag. Måste få lite struktur på livet fast man går hemma.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

