Tvåbarnsliv


Krångligt
25 augusti 2007, 14:34
Filed under: mammasvammel

Men giftermål följer namnbyte. Värsta krångliga.

Internetbanken har stängt av mig som användare, jag skrev fel på grundhandlingen till det nya körkortet så nu måste jag beställa en ny, jag måste beställa nya kort från alla 500 kundklubbar jag är med i och jag vet inte riktigt vad jag egentligen heter just nu eftersom jag inte kan legitimera mig med det nya namnet så då känns det ju inte så smart att skriva under med det heller. Pust.

Nu väntar jag på att banken ska ringa och meddela om jag blir insläppt på internetbanken snart igen. Inte för att jag har någon stor förmögnhet att inkassera, min inkomst blev hela 375 kr den här månaden. (Fick dubbelt i juni) Jag har ju varit i tjänst hela sommarlovet så därför blir det lite knäppt.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

