Tvåbarnsliv


Julafton på riktigt
14 augusti 2007, 17:53
Filed under: papperspyssel, shopping

Vilken timing! Jag lyckades få 2 olika paket med pysselgrejer på samma dag. Dessutom hade Netto pysselsaker till billiga priser så då var jag tvungen att svänga förbi där med… Och så lite tags som jag köpt på tradera. Rena julafton!

fynd1.jpg
Tags, ez-mount och tag-schabloner. Den rosa plåtburken med chipboard kostade bara 33 kr på panduros rea. Billigt!

fynd2.jpg
Cellofanpåsar till kort, limpenna, silverpenna, filurstämplar, en julstämpel, blomstämplar, 2 st fluidchalk och brads.

fynd3.jpg
Blommor, band, metallicpennor och mera brads.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh, va mycket roliga saker!!
Har ni Lidl hos er? Jag köpte kartonark på Lidl här i måndags. Var som ett block med 25 kartongark i olika färger. Lite större än A4 format tror jag…

Kommentar av Linda

Ha, ha, ser att du har kommit igång ordentligt med pysslandet. Nu är du fast i shoppingträsket också! Varmt välkommen!

Kommentar av Maria




Kommentera

