Tvåbarnsliv


Ett kort till
20 juli 2007, 19:02
Filed under: papperspyssel

Har jag förstås pysslat. Nu var det Agnes tur att fylla fyra år, sedan har vi firat fyraåringar färdigt på ett tag. Nu har jag fått hem lite mer grejer så då blev det lite av varje på. Det blev fint, men jag blev inte så nöjd med insidan så den visar jag inte…

agnes.jpg

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Åh det var fint… nu blev jag förstås nyfiken på insidan oxå. Tror nog den är fin med…

Kommentar av Linda

Finfint! 🙂 Jag är ju svag för prickigt också. 🙂

Kommentar av Emma

Kortet var jättefint.
Kul att se hur andra använder papper och annat.
Ska nog testa din variant på nått kort så småningom.

Kommentar av Anne

Linda—>Själva kortets insida var rätt ok, men texten som jag handskev blev ful…
Anne—>Ja visst är det kul med nya ideér, just nu är ju alla idéer rätt nya för mig men jag såg även ett med pappersremsor liksom bakom en stämpelbild som var snygg! Det ska jag testa vid tillfälle.

Kommentar av Lina

Ja, tack för mejlet! Jag tror vi får köpa en bärsjal istället för en Babybjörn, men är det bara tjejer som har sjal? M vill ju också bära barnet.

Kommentar av Linda

TJUSIGT! Tack för inspiration!!

Å du – var nöööjd med att lillebror inte far fram ännu. Albin for ju runt på sina två ben 9½ mån. gammal – svettigt värre! :/

Kommentar av Therese




Kommentera

