Tvåbarnsliv


Ett första försök
18 juli 2007, 13:04
Filed under: papperspyssel

Meja är på kalas hos Oliver idag så jag försökte mig på ett litet kort. Blev rätt ok med tanke på att jag hade väldigt begränsat med material hemma, men den nya skärmaskinen fick jag prova iallafall. Bokstäverna är klippta på fri hand och jag konstaterade snart att jag behöver en skalpell el dyl att skära med, klippa med sax blev inte så himla bra.

oliver2.jpg
oliver1.jpg
Egentligen var det meningen att 4:an skulle vara i en cirkel på framsidan, men det blev för stort så då satte jag den på insidan istället. Och då tyckte Meja att det var finare med en ballong, så jag fick försöka klippa till cirkeln till en ballong istället vilket gick sådär… Men men, ett kort blev det ju och för att vara första försöket så är jag ändå rätt nöjd.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Snyggt jobbat!
Det är svårt att klippa på frihand. Speciellt med de barnsaxar som vi har i det här hemmet.
Har tom använt nagelsaxen vid några tillfällen…

Kommentar av Anne

Ett fint kort! Och visst är det kul?!? Beroendeframkallande! 😉

Kommentar av Helena

Å så du pysslar bra allra käraste syster!

Kommentar av Elin

Jag tyckte kortet var jättefint, hoppas att du lägger ut fler bilder på dina alster framöver!

Kommentar av Marie




Kommentera

