Tvåbarnsliv


Så var man medelålders då…
08 juli 2007, 15:11
Filed under: mammasvammel

för jag läste någonstans att den yngre medelåldern börjar vid 30. Jaja, jag har ju önskat mig en hushållsassistent så jag är väl tant då. Igår hade vi kalas här, vi firade både Meja och mig och det var roligt. Vädret beter sig dock som om det vore oktober så vi fick duka inne, men det gick rätt bra ändå. Vardagsrummet rymde precis 18 personer+ett litet barnbord så nu vet vi det till kommande tillställningar. Nu är mormor och morfar, syster m familj och storkusinen Julia kvar i några dgaar. Det har utlovats sol i morgon, vi hoppas att det stämmer.

8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Grattis!
Hoppas ni kunde hitta på nått kul trots vädret.

Välkommen till 30+ gänget…

Kommentar av Anne

Grattis tanten! 😉

Kommentar av Ellen

Grattis!!!!
Hoppas dagen har varit bra trots vädret. Man får le för det lilla, det har i alla fall inte regnat något nämnvärt. Njut nu av de sista timmarna av födelsedagen. Kram,

Kommentar av Ulrika

Grattis! 🙂

Kommentar av Emma

Ah.. Du e bara barnet ju!! 😉

(en annan fyller 35 om mindre än en månad!! *huuua*)

Låter som trevligt kalas.. Härligt när så många samlas! Hoppas solen skiner hos er.. Här har den faktiskt vågat sig fram lite idag!

Många Grattis i Efterskottkramar

Kommentar av Sabina

Grattis till er båda!!! Hälsa besök-gänget.

Kommentar av malin (kusin)

Stort grattis i efterskott och välkommen i klubben! 🙂

Kram Linda

Kommentar av Nouvelle

Grattis i efterskott! Jaha, då var jag också medelålders då, ett helt år tidigare än dig! Och jo, visst har jag en hushållsassistent, så tant har jag varit i närmare 10 år!

Kram!

Kommentar av Marie




Kommentera

