Tvåbarnsliv


Att göra lista
28 juni 2007, 13:09
Filed under: mammasvammel

Handla mat så vi klarar oss till lördag men inte mer för då blir det för gammalt medan vi är borta.

Kolla om alla kläder vi ska ha med oss är rena och om så inte är fallet, tvätta det som ska med. Och kolla vädret så att vi packar rätt sorts kläder.

Kolla efter vit kofta till mig, samt fler kortärmade tröjor+underkläder

Posta inbjudningar till barnkalas

Planera kalasmat+tårta till 30+4 års kalas

Kolla antal gäster, stolar, bord och tallrikar

Planera barnkalas

Köp färdigt presenter till blivande 4-åringen

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

Din att-göra-lista påminner lite om min även om det gäller annan fest. Kul att se efit-bilder (lillebrors gummistövlar var ursnygga och jag gillar me&i-kaninerna.). Hur går det för Meja med lappen? Jag hade själv lapp för några år sedan när jag fick min syn kollat och det var urläskigt. Det var svårt att ha koll på avstånd och det var tröttande.

Kommentar av Ellen




Kommentera

