Tvåbarnsliv


Blöjtest
08 juni 2007, 14:07
Filed under: lillebror, mammasvammel

Lillebror har varit testperson i ett blöjtest. Man fick 2 paket blöjor gratis mot att svara på några frågor. Och det tackar man ju inte nej till!

Eftersom blöjorna kom i vita förpackningar vet man dock inte vilket märke det är. Och det är ju rätt dumt eftersom en sort faktiskt var riktigt bra så den skulle jag kunna tänka mig att köpa i fortsättningen också. Kanske någon som läser här vet vilken sort det är?


Någon som vet?

9 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nej, de där känner jag inte igen… men de kanske har manipulerat ”trycket” på oxå så att man inte SKA veta…

Kommentar av Elin

Den med pandan på känns bekant… inget som Isac har haft men nåt barn på dagis antar jag…

Kommentar av Linda

Alltså vad jag har retat mig på dom här blöjorna, hoppades ju på att någon skulle veta. Är nästan säker på att jag sett båda två på dagis och dom barnen har alla möjliga och omöjliga märken. Lovar att hålla utkik!

Kommentar av Cecilia

Har inte Pampers pandor på en del av sina blöjor? Pampers blöjor är ju med siffror också.
Vilka var det du tyckte var bäst?

Kommentar av Marie

Marie—->Nej, pampers är det inte…Jag tyckte de som inte har pandor på var bra, de med pandorna var helt värdelösa.

Kommentar av Lina

Nu tror jag att det är Bambo blöjor, den till höger som du inte tyckte om. Jag har nämligen precis köpt sådana fast i större storlek, fast jag tyckte att de fungerar jättebra… Men de till vänster är väl de som är mest intressant för dig att få veta vilka de är eftersom det var de som var bra, och de har jag ingen aning om vad det är för några, tyvärr…

Kommentar av Marie

Vi har ibland köpt de där Bamboblöjorna i strl 3, men då har det alltid varit apor på! Kan blöjan till vänster vara Huggies tro?

Kommentar av Maria

vet att det var väldigt längesen du fråga men jag vet vilken blöja det är!!! det är ica`s egna blöja strl 3 den till vänster..så vet ni det nu..jag gillar oxå den blöjan!!
huggies har nallepuh motiv

Kommentar av moa

Blöjan till höger är bambo och den till vänster är ICA:s blöja.

Kommentar av Jessica




Kommentera

