Tvåbarnsliv


Övermogen
08 maj 2007, 16:45
Filed under: mammasvammel

Hittade detta roliga test hos Annah. Resultatet blev ju inte lika roligt, min egentliga ålder bör vara 46 år! Nog för att jag är rätt präktig och medelsvensson men 46 var väl ändå lite att ta i…

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ojdå… det lät ju inte så roligt…

Kommentar av Linda

ja jasmin fick ju 17.3… det var ju inte så kul heller..

Kommentar av Jakob o Jasmin

å jag blev 41,2… fast jag är ju några år äldre föstås 😉

Kommentar av Anne

Haha, jag blev 40,7. ”Du borde tagga ner lite” stod det.. 🙂

Kommentar av Elin

Haha, jag skulle vara 45.4, jaja! Jag skulle använda icakortet mindre och sälja bilen….håller inte riktigt med förstås.

Kommentar av Cecilia

oj jasmin läste fel.. jag är visst 30 o borde tagga ner lite med ica-kortet, som jag tryckte i att jag inte har!

Kommentar av Jakob o Jasmin




Kommentera

